Friday, 24 October 2008

Me, myself and....

Assalamualaikum n ola to all...

The name is Fad, Fadli to be precise...Pemastautin tetap kat bumi ni for almost 26 years, and xtau bila akan berpindah. hopefully bukan dlm masa terdekat ni. This is my 1st blog here @ blogspot,(damn, i almost mistype it Gspot..Damn u middle finger!!)...sepertimana yang diwarwarkan, aku dpt tau benda ni da lama, just malas nak buat, but since kawan-kawan aku ramai gak yang suggest masuk sini utk luahan perasaan, perasan,kumbahan hatta apa jenis yang boleh dikeluarkan dari dalam benak yang agak bengap nih, so why not give it a try, right?

Utk first blog ni aku xtau nak merapu, berhujah, berdialog pasal apa sgt. But one of my friend ada cakap, "just type about yourself da cukup utk membuat org baca tentang blog kita", so here I am, writing about something hanging in my mind (which is what??)...

tadi aku ada laaaaa masuk spot2 yang aku tau, e.g khayal2, tun mahathir (itu je buat masa nih), terasa ketinggalan jugak la. iye laa, orang lain da jauh bergerak ke depan, bak kata iklan sok khabar, zaman da berubah, dunia dah maju...suratkhabar pun da kecik. Tak macam masa aku kecik2 dulu, zaman orang lain baca suratkhabar, aku koyak suratkhabar (hehehehe)...senang citer, early 90's la. banyak kenangan wooo, dari Out of body experience, nampak hantu, zaman 1st bercinta, zaman kena sebat, zaman jari ni dail telefon awam...semua tu sejarah beb...

Memang sah aku xde idea nih...xpe la, ada idea+kerajinan, ada la blog aku nanti...

No comments: